[Epitesz-barkacs] hőálló szilikon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 13:00:32 CET

vajk fekete wrote:
> a hoallo uveg baromi draga. egy ma szokasos latvanykandallohoz egy
> pot uveg talan megvan tizesen belul...

A normál üveghez képest igen, de ha egy tizes egy ilyen üveg, az szerintem nem
olyan drága. Cserébe nem fog a szemébe repülni. A látás jóval többet ér. (Mondom
én, aki már rutinból képes odarakni a fejét a szemorvos műszerébe, hogy kivegye
a köszörűspént tűvel. :-) Egy darabig aztán védőszemüveget használok, aztán csak
natúr szemüveget, és újra megesik a baj.)