[Epitesz-barkacs] hőálló szilikon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 14:21:47 CET

cst wrote:
> azokban van a 30cm átmérőjű (30mm lukkal) ?

a lyukátmérőre nem emléxem, de az biztos, hogy a sima flexbe való nem jó bele.
Van ebből 300mm-es is. Az enyém nem tudom, mekkora. :-) Egyszer vettem találomra
egy korongot, az nagyobb volt. Megpróbáltam bűvészkedéssel használni, leszedtem
a burkolatot, de így is hozzáért valamihez, és vágás közben szétment az egész.
Maradt az eredeti méret burkolattal.

Az a baj az én gépemmel, hogy egy 100-as U gerendát már nem lehet vele egybe
elvágni. Ezért is érdekelt a nagyobb korong. Mivel nem ment, az ilyet vékony
koronggal, kézi kisflexszel vágom el.

De azért hasznos eszköz ez, mert van, amikor sok egyforma darab kell kisebb
valamiből, és ennek ugye van ütközője.