[Epitesz-barkacs] purhab pisztoly

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 4., V, 05:22:39 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Hogyan, bele kell önteni, vagy ilyesmi, és kiviszi? Vagy valamivel át
> kell nyomni rajta?

Elég beleönteni, nyomkodni.... Én persze megküldöm sűrített levegővel is, aztán
újra öntök bele, és azt is kifújatom. De pl a kis műanyag cső, legyen akár 20
centi hosszú is, ha be van rakva nitróba, az egészből kioldódik. Csak azért
fújom ezt is ki, hogy a maradék nitró ne kiszáradjon, és amit kioldott, az
kicsapódjon, hanem a lé az oldott anyaggal együtt távozzon a csőből.

Ha a kezemre kerül, azt is csodásan leviszi a nitró.
Ha már kikeményedett, akkor már nem. Arra láttam a soudal oldalán más szert,
olyanom még nem volt.