[Epitesz-barkacs] purhab pisztoly

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 4., V, 11:43:58 CEST

Hofferek Attila wrote:

> HA van kohn presszorod akkor miért nem veszel valami oco csira
> festékszóró fejet, és azzal fújod? Drága ám a gáz :-)

Próbáltam azt is, de nem jó. Részben ciki, hogy éghető cuccba oxigént nyomok be,
de inkább az a baj, hogy a levegő csak gáz formájában tud bent lenni, a PB meg
folyadékként. Ahogy eredetileg is, ezért tud az utolsó cseppig kijönni a festék,
és végig megvan a nyomás, amíg folyadék állapotú PB van a palackban. Persze a
végén úgyis csak bután lesz ott, de annak is, ha nem fagyos a palack, végig van
nyomása.

Különben nem túl drága, mert van egy kis szerkentyűm, amivel a gáz-utántöltőt
fel tudom tölteni 11 kilós palackból. Csak az a hátránya, hogy a nagypalackban
szagosított a gáz, míg a festékszórókba szagtalant raknak. Ez csak kis hátrány
ugye. Sőt, előnyként is felfogható. Festéskor szarabb lenne. Egyszer kifogtam
egy olyan néhány ilyen festékes palackot, amiben szagosított volt a PB töltet,
nem szerettem használni, de már elfogyott.