[Epitesz-barkacs] purhab pisztoly

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 4., V, 12:29:27 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én úgy értettem, hogy vannak kompresszorhoz ezek a fényező feltétek,
> amibe beleöntöd a folyadékot, rácsatlakozol a levegővel, megnyomod a
> ravaszt, és kiviszi a levegő a folyadékot. Nem kell belenyomni az
> oxigént semmibe.

Aha. Hát akkor összekevertük a témákat.

Van nekem mindenféle cuccom levegőhöz, de ha a purhab pisztolyhoz térünk vissza,
ott én csak pár cm3 nitrót szoktam beleönteni ott, ahol a palack van
rácsatlakozva normál esetben. Úgy, hogy közben nyomom a kallantyút (ravaszt),
ezért a végén csurog kifelé a nitró. Van hozzá kis flakon, valaha hajfesték volt
benne. Ez kis csőrös műanyag flakon alkalmas arra, hogy pici helyekre is
beöntsem a nitrót. A festékszóró pisztolyt is így szoktam pucolni. Letekerem a
tartályt, a helyére beöntök pár cm3-t, és adok neki levegővel.