[Epitesz-barkacs] Mosógép üstgumi javítása

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 13., K, 21:27:25 CEST

kekgolyoban megszunt...

vajk

________________________________
From: Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu>
To: Amatõr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, 13 September 2011, 19:36
Subject: Re: [Epitesz-barkacs]Mosógép üstgumi javítása

Lehet, mellé lövök, de talán van abban különbség, ha a Palma- nem fix, hanem -tex. Valamikor az ősidőkben többféle -tex végződésű ragasztót használtak a cipőgyártásban. Kilóg a sorból a "cement" ragasztó, mert az oldott gumi volt. Szerintem bőrös boltban - ha még van ilyen, egy volt pl. a Kékgolyó utcában - lehet ilyesmit kapni.

Üdv
pi

----- Original Message ----- From: "Palasik Sandor" <palasik at mail.datanet.hu>