[Epitesz-barkacs] lemez "furasa"

szlretro szlretro at freemail.hu
2011. Sze. 15., Cs, 12:39:52 CEST

SE> passz:-) lehet, azért mer relatíve drága:-)

Ami igaz az igaz, nem olcso :(

HA> Fúrt egy lyukat csigafúróval, és azon keresztül.

Attila! Igazad lehet, bar nekem mindig vannak ezzel kapcsolatban
ketsegeim (mar ami magamat illet :))) ).
Arra gondoltam, hogy a ket egymasba illeszkedo csapagykulsot kitoltom
valamivel (vagy csak befenekelem oket), majd kozpontosan (egymasba
illesztve) kifurom. Viszont eszterga nelkul _pontosan_ kozepen kifurni
nem biztos, hogy sikerulni fog. Ha jol gondolom, akkor a pontos
illeszkedes korkorosen es igy az utes soran keletkezo nagy nyiroero
vagja ki a lyukat. Ha nem teljesen pontos az illeszkedes, akkor
megette a fene az egeszet szerintem :)

Ebbol kovetkezik: kell keressek egy esztergalyost :)

Koszonom mindenkinek a segitseget/otleteket!

udv,
egonom