[Epitesz-barkacs] Lakásriasztó

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Sze. 17., Szo, 01:39:06 CEST

Hali!

Én HS 700-as  központhoz szedtem össze érzékelőket, szirénát és szereltem be
több helyen is. Három infraérzékelővel, egy szirénával és a központal kijött
50000 ft körül. Nincs gond a vezetékezéssel, mert rádiós a kapcsolat, kivéve
a szirénánál. Az érzékelők külön kikapcsolhatóak, vagy belépésjelzőként
üzemeltethetők. Természetesen telefonon is riaszt, ha jól emlékszem 5
telefonszámot képes egymás után felhívni.
Egy beszerzési forrás a sok közül:
http://www.olcso.hu/arak/riasztó%20hs700

ja és részletes leírást is adnak hozzá magyar nyelven.

Misi