[Epitesz-barkacs] Lakásriasztó köszönet + vaskályha kérdés

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Sze. 20., K, 18:06:38 CEST

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Új kérdésem lenne:
Szerintetek egy régi öntöttvas kályha mennyi idő alatt melegít fel egy
3x3.5 m alapterületű, 2.5 m magas helységet? A helység 2 oldala
gipszkartonfal, 10 centi RockWool kőzetgyapottal, mögötte teljesen
fűtetlen helység van. A plafon felett (mely OSB lap) 20 centi
üveggyapot van. A maradék két falát (20 centi vastag, B30-ból falazva)
hamarosan 10 centi vastag Nikecellel vonom be kívülről. A helység csak
alkalomszerűen lesz használatban (fodrászműhely).
Egy ilyesféle kályhánk van:
http://elado.slando.hu/budapest_varos/6_3kw_ontottvas_kalyha_P_25578241.html