[Epitesz-barkacs] ablak beepito csavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 20., K, 21:28:29 CEST

tuti megbizhato. tomor teglaban allatira, uregesben is elegge. uregesben fuggolegesen ertelem szeruen nem mukodik. (alul, felul nem lehet hasznalni, de elvileg nem is kell ott rogziteni az ablakot).

pontos furat kell neki, es (plane ha sok van) egy rendes utvecsavarozo muszaj.

en betekertem vagy 20-at egy mezei "1000W" kinai furogeppel, es nem is ment azonnal tonkre, csak par honap mulva kezdett atugrani benne az attetel. a csavart mosogatoszerrel kentem. ez meszhomok teglaba volt, 160-as csavar. ez a hossz tulzas, de en szeretem a tulzasokat.

itthon ceg tette be az ablakokat, szinten 160 koruli csavarokkal, tomor sarga tegla. a makita (vagy milwauke??) utvecsavarozonak nem volt problema.

vajk