[Epitesz-barkacs] ablak beepito csavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 21., Sze, 00:46:01 CEST

a fules rogziteshez a ful egy kb 1-es lemezbol levo kb 30x200mm darab. rajta lukak, es enyhe S kanyarnak meghajlitva. felcsavarozod a tokra, ugy hogy befele all a tokra merolegesen. igy amikor az ablak a helyen van, akkor a lemez az S alak miatt pont a belso kavanak feszul. ha meg nincs vakolva, akkor kesz is, ha van, akkor azon a helyen levered a vakolatot. a vegen a lemez a vakolatban van.

http://kengurumix.p8.hu/termekek.php

fa rogzitovas neven...

vajk