[Epitesz-barkacs] Lakásriasztó köszönet + vaskályha kérdés

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Sze. 21., Sze, 12:49:30 CEST

Nagyon régi, jól ismert barát "ügyfelek" vannak, remélhetőleg egyik sem
lett közben NAV ügynök :)
Tök idegenek és/vagy megbízhatatlan helybeliek szóba sem jöhetnek.

Egyébként bármikor várható egy ellenőrzés, rengeteg a "jóakaró" kis
falunkban.
Pl. már többen kérdezték, hogy mégis miért megyünk olyan sokat
utánfutóval, meg "zsoltikám, múltkor
láttam, hogy egy nagy lapot cipelsz be a garázsba, mi volt az?" és társai.
Kis falu, mindenki ismer mindenkit, az emberek kiváncsiak. Aki városi,
el sem tudja képzelni, hogy
ilyen aprócseprő dolgok is felkavarják az állóvizet :)