[Epitesz-barkacs] Padlófűtés

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Sze. 26., H, 12:14:17 CEST

Sziasztok,
Nálam a házban egy hagyományos gázkazán melegíti  a padlófűtésemet, plusz be
van kötve a cserépkályha is a vízkörbe.
A termosztátom ezt nem tudja rendesen lekezelni, így most beállítottam, hogy
naponta háromszor kb fél-egy órát megy, közben az asszony úgyis begyújt, ez
így aránylag jól is működik.
Annyit szeretnék még finomítani a rendszeren, hogy a padló hőmérsékletét nem
engedném 20-22 fok alá.
Ezt hogyan tudnám a legegyszerűbben kivitelezni?
Arra gondoltam,hogy betennék a visszatérő ágba egy csőtermosztátot, ami
20-25 fok alatt kapcsolja a kazánt, és egy időkapcsolót, ami 15-30
percenként bekapcsolná csak a keringetőszívattyút egy-egy percre, hogy a
csőtermosztát jó hőmérsékletet mérjen. Valószínűleg ezt a csőszakaszt le is
kell hőszigetelni.
Működhet egy így?
KI