[Epitesz-barkacs] kisflex + 115-os korfuresz vagotarcsa = 9 ujj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 27., K, 08:59:10 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Pont a körömperc ízületénél ment szét, de "szerencsére" az ízület nem
> sérült,
> csak ficam keletkezett, tehát szétugrott az ízület. Mindez nyíltan
> látszott is, pár mócsingon lógott :-)

Ezek szerint ott mentek át még bőven olyan idegek, amik most is működnek.
Azt hittem, nagyobb a baj, hogy mittudomén közel tőből sikerült lenyesni az
ujjadat. Persze így se kellemes.

> Ideg az volt bennem rendesen, biztos az ujjamba is jutott belőle :-)

:)

> Alulról, tehát ahol a fontos dolgok vannak, az ujjbegy felé nem sérült
> nagyon semmi
> szerencsére, az ujjam kb 60%-át most is érzem, a roncsolódás körüli
> terület ami passzív.

Szóval felülről sikerült belevágni, és nem a földről szedted össze a maradékot.
Így egész bíztató, nem is értem, miért kell arra gondolni, hogy nem marad meg.
Ha az inakat is összevarrták, maximum esztétikailag nem lesz olyan, mint régen,
funkciójában teljesen jónak tűnnek a kilátások.