[Epitesz-barkacs] kisflex + 115-os korfuresz vagotarcsa = 9 ujj

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Sze. 27., K, 12:33:26 CEST

> Sok beszédnek sok az alja, szóval, ha elsőre nem fog érzékelni, attól
> még nem kell úgy dönteni, hogy el kell távolítani. Hónapokba vagy még
> több időbe is beletelhet, míg az idegek valahogy egymásra találnak.
> Vagy nem is egymásra találnak, hanem újra nőnek, a fene tudja. Csak
> türelem!

Nekem gyerekkoromban a kezem tört el és úgy gipszelés után bedagadt, hogy
elzsibbadtak tőle az idegek. Ugyan a gipszet kicserélték, de a zsibbadás
maradt. Amikor leszedték a gipszet, nagyon gyengék voltak az ujjaim, nem
tudtam őket kinyújtani, de szorítani sem tudtam velük igazán. A doki kb. azt
mondta: "Tudod Sanyi, ha így marad se keseredj el ..."

A lényeg, hogy kb. két hónap alatt teljesen helyre jött minden, ezért én is
türelmet javasolnék.

Palasik Sándor