[Epitesz-barkacs] Bunkeresdi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Ápr. 12., Cs, 12:03:15 CEST

stgellertfoto stgellertfoto wrote:
>> http://www.origo.hu/tudomany/20120411-atombiztos-luxusbunkerek-epulnek-az-amerikai-preri-alatt.html

Ez csak egy a szokványos extremitások közül. Akik erre fanyalodnak, azoknak
szerintem nincs kello képük az életrol a földön.

Amit viszont nem értek az amcsikban: minden évben, amikor jön a hurrikán- meg
tornádószezon, lakóházak százait vagy ezreit teszi tönkre az idojárás. A japók
tudnak földrengésnek egész jól ellenálló házakat építeni. Az amcsik miért nem
tudnak hurrikánnak, tornádónak ellenállókat építeni? Még nekem is egyszerunek
tunik: eros vasbeton szerkezetek, vastag üvegek, eros tokok, plusz becsukható
védelem...

Na jó, az ellen nem lehet védekezni egykönnyen, ha a tornádó egy kamiont ver
neki a háznak. :) De ez se lehetetlen, csak nagyon drága.