[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Ápr. 28., Szo, 02:47:11 CEST

k_tibor wrote:
> Ez volt az első ötletem, de CsT szerint "az ajtó fölött 50-70 cm-nél
> egy legalább M12-es csavart befúrni (onnan már az alatta levő téglák
> elosztják a terhelést)".

Ha valami állat terhet szeretnél flasencuggal emelni, akkor megértem.

egyszerű kísérlet: szoríts rá az ajtófélfára felülre vagy bárhova egy-egy
asztalos-szorítót, esetleg valami rongy vagy gumidarab kíséretében, hogy ne
sérüljön a felület, és próbáld terhelni. Szerintem nem tudod érdemben
kimozdítani.

Vagy lehet, hogy a felső ajtófélfára rá tudsz ujjal csimpaszkodni. Nem fog
leszakadni a teljes súlyodtól sem, az a gyanúm.

Szóval rohadtul túl van ez misztifikálva, hogy ekkora csavar meg mifene. Még azt
se tartom lehetetlennek, hogy ha rácsimpaszkodsz a kinyitott ajtóra, nem fognak
a zsanérok sehonnan se kiszakadni.

Persze ettől még lehet korrektül az ajtófélfához rögzíteni bármit, nem kell
egy-egy csavarig lemenni kutyába.