[Epitesz-barkacs] Kaputelefon?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Ápr. 28., Szo, 15:23:09 CEST

Hi,

>   Honnan lehet mostanság panelházba kaputelefont szerezni? A földszinten
> modernebbnek mondható központ van, a lakásban meg a lassan 40 éves "bakelit"
> telefon, ezt le szeretném cserélni. :)

  Nah, vettem egyet, be is kötöttem, működik. A régi szötty tudott csengőt is
(valahova rá volt kötve egy sima csengőgomb, és azt megnyomva sípolt). Ennek a
cuccnak a leírásában nem találtam ilyet, a kapcsolási rajz:
http://wiki.javaforum.hu/download/attachments/8028191/tesla_4_fp_110_77.jpg

  Szerintetek rá tudok kötni csengőt, vagy vegyek egy külön elemes csengőt?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor