[Epitesz-barkacs] Kaputelefon?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Ápr. 29., V, 14:42:07 CEST

Hi,

On 2012. április 29. 14:01:54 Palasik Sandor wrote:
> Szerintem nem, bár ebből nem derül ki. Láttam ilyen régi fajtát, abban a
> csengő hangját is a kapukészülék csinálta, állandóan kint volt a
> csengetőhang egy dróton, ami végigment az egész házon. Amikor megnyomtad a
> csengőgombot, akkor ezt a jelet kötötte a normál telefonkészülékre.

  Én is ilyesmire gondolok, csak nagyon nem ismerem a házban az aktuális
rendszert, a vezetékek a villanyóraszekrénybe jönnek "valahonnan" és abból
"néhány" be van húzva a kaputelefonig, a csengőtől pedig több vezeték is jön,
de abból néhány bekötetlen vezeték. Szóval érdekes a helyzet... :)

  Ha lenne egy folyamatos csengető jel, akkor azt bekötném az "A" pontra a
folyosón lévő csengő-kapcsolón át, csak nem tudtam eddig kimérni, hogy van-e
ilyen csengetőhang.

  Namindegy, nézegetem még, aztán az is lehet, hogy le kell szerelni a
folyosót lezáró rácsot, és akkor okafogyottá válik a csengő, amely folyósói
rácson van, mert az ajtón van elemes csengő. Volt tűzoltósági bejárás és
egyelőre nincs még tiszta állásfoglalás, hogy a vakfolyosót lezáró rács a
jelen helyzetben legális vagy illegális... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor