[Epitesz-barkacs] kötődoboz

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Aug. 13., H, 08:22:17 CEST

Sziasztok!
Tamás!

Én a helyedben hungarocellt raknék a kötődoboz alá és nem 7 cm ytongot,
vagy fakockát.
Létezik lépésálló hungarocell, ami elég kemény ahhoz, hogy elbírja a doboz,
de lehet, hogy a normál
hungarocell is megfelel.

A kötődobozt amúgy is legalább 2 csavarral kell rögzíteni. A csavarok úgyis
hőhidat képeznek,
mindegy, milyen anyagot raksz a fal és a kötődoboz közé. Akkor meg lehet
hungarocell darab is.

Persze, ha külön rögzíted az 'alátétet', amire én hungarocellt javaslok és
a kötődoboz csavarjai
csak az "alátétbe" mennek be, akkor kisebb lesz a hőhíd. Ekkor azonban
valószínűleg nem elég
stabil a hungarocell. Ekkor az ytong talán jobb.

Persze lehet, hogy valaki majd megírja, hogy hibás az ötletem a
páralecsapódás veszélye miatt.
Józsa nagyon otthon van ebben a témában.

Üdv. Tibi