[Epitesz-barkacs] kötődoboz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Aug. 13., H, 20:05:06 CEST

köszi mindkettőtöknek

hétfőn reggelig nem találtam olyan boltot, ahol 1 táblát is adtak volna,
mindenhol csak az 1/4 köbméternyi kapható :-(

(most szerdán jön a regisztrált villanyszerelő srác, először ezt a beruházást
kell túlélnem, utána jön a hungarocellezés )

az lett a vége, hogy van itthon összesen 2db ytong elem, az egyikből
fűrészeltem ki az "alátétet", de ezt a hungarocellbe beágyazást
az egyéb kültéri helyeken meg lesz próbálva, meg a purhabbal ragasztás is