[Epitesz-barkacs] Kád beépítés

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Aug. 14., K, 15:24:09 CEST

Hali!

A 3-as kérdésre azt mondanám, hogy a szaunában a fal legtöbbször sima
fenyőlambériából van, de a vízzel folyamatosan érintkező dolgok
valamilyen trópusi fából. Legtöbbször abachi fát láttam, padnak,
könyöklőnek, de volt ahol a falborítás is az volt. Ez kapható pl. a
Zatoknál, emlékeim szerint nem is olyan horrorisztikus áron különféle
kiszerelésben. Javasolnám még a teaket, de amikor legutóbb néztem,
abból 2,6 milla volt egy köbméter.
Viszont nekem nagyon tetszik a bambusz, az vízálló és olcsó is.

Szabolcs