[Epitesz-barkacs] Kád beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Aug. 14., K, 15:46:58 CEST

Én csak egy apró momentumra világítanék rá:

Ha bevésed a falba a szélét, akkor megeshet, hogy olyan közel lesz a fal, hogy
amikor valaki fel akar állni a kádban, annak a befelé lejtős részére kénytelen
állni, mert közelebb a falhoz már nem tud, vagy legalábbis bizonytalan. Ezért
elcsúszásveszélyes lesz az egész.

(Van egy ilyen ismerős, akinél családtag ottlétekor meg szokott néha fürdeni, de
már egyre kevésbé szívesen, mert már kétszer elesett emiatt.)

hjozsi