[Epitesz-barkacs] Kád beépítés

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Aug. 14., K, 16:29:19 CEST

Hát, ez jó kérdés. nekem van ilyen bambusz falborításom, de az vékony
lapokból van. De láttam bambusz padlót meg ilyen táblásított (vagy
talán a nád van hosszában felvágva és kilapítva?) bambusz tis már, de
közelről még nem néztem. Pedig tetszik nagyon, egyszer beleásom majd
magam.

Ott volt meggyőző, hogy egy ismerős nagy teázó és van eredeti kínai
teázó asztalkája, amin üzemszerű, hogy forróvízzel locsolják (a felső
lapja lyuggatott és szertartás közben kiöntött (pl. öblíteni kell a
csészét) elég sok forróvíz azokon keresztül folyik le egy tartóba.
Persze ez nem feltétlenül releváns kádrács ügyben :-)

Szabolcs