[Epitesz-barkacs] Kád beépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Aug. 14., K, 16:54:45 CEST

csempehez valo kadszegely. olyan mint az elvedo, ala kell tenni a csempenek, a masik fele meg gumis perem. viszont ha nem valik be, nem lehet mit csinalni a csempe leszedese nelkul.
en be fogom tenni a kadat, aztan szilo addig, hogy ne legyen homoru valyu a falnal, aztan ezt eltakarni ez a perem, es utanna johet a csempe.

ha alul nyitott lesz/racs lesz, akkor nem tennek ala semmit, lehessen takaritani.

a vorosfenyo nem rohad el viz alatt. de viz felett ha nem kezeled rendszeresen, akkor randa lesz mint bun. inkabb akacbol csinalnam.

Vajk