[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Aug. 17., P, 08:30:17 CEST

9 évvel ezelőtt, amikor újra életre keltem egy félkómából, és rádöbbentem,
hogy a földön maradtam 50 évesen, akkor "élniakarásból"
az asztalra csaptam, hogy "...akkor még 50évet" :-)

persze tudom, hogy "akármi is"  történhet az emberrel, de pszichésen
hosszú életre, és "nem halálra várva" készülök :-)