[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Aug. 17., P, 11:50:52 CEST

Cser Tamas wrote:
> a mai kötelező biztosítási rendszer ( jólét nélkül :-( )
> a fogatlan oroszlánokat is életben tartja,
>
> az ősközösségben tényleg éhen halhatott

Szerintem nem ez tartja életben, hanem van egy olyasmi, hogy humánum.
Valamint dolgozhat. Ma már nem kell vadászni (futni, erős fizikai
igénybevételnek megfelelni) tudni. Még tolókocsiban ülő idős (vagy nem idős)
ember is tudhat dolgozni. Meg vak, süket, csonkolt...

Szerintem ez a dolog is azok közé tartozik, ami megkülönbözteti az embert az
állattól (jóideje).