[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Aug. 17., P, 23:23:33 CEST

Orbán Mihály wrote:

> Hát akkor én rossz helyen vagyok. Hetek óta futólépésben dolgozom
> végig a nyolcórám, 50-55 kg-os tekercseket rakok kézzel egyik
> raklapról a másikra, miközben a gerincem minden tünetet produkál, ami

Ez amúgy miféle munkahely, ha nem vagyok túl indiszkretén?
Ekkora tekercsekkel találkoztam többször. Nem tudom, miért csinálják a réz
fazonhuzal-gurigákat ekkorára, talán, hogy egybe legyen, de amikor nekem kellett
bajlódni vele (tekercselés), hát bele kellett kapaszkodni tisztességesen. De
csak 1-1 pillanatra, nem egész nap és minden nap.

A kész trafó megemelése meg már szóba se jöhet ugye.