[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

Beka beka63 at freemail.hu
2012. Aug. 18., Szo, 19:25:46 CEST

Hello Hofferek Attila!

> Mennyit betonoztál el?

Végül is nem sokat, 125 kiló betont hozott haza a bicikli.
Sokkal rosszabbul nézett ki a helyzet, mint valójában volt.
A sarokba benézve óriási lyuk volt a kacatok alatt.
Aztán mikor kipakoltam, már nem is látszott ilyan nagynak.
A pincében kószáló téglákkal feltöltve a lyukat, szinte eltűnt.
Szépen aládolgoztam, 2-3 centi beton kellett 2nm-re.
Az sem érdekel, hogy mennyire lett sima, mert lényegtelen.
Lomos pincébe olyan mindegy, hogy min állnak a salgók...

> Nekem fél köbméter kellett, és kiszámoltam, hogy helybe
> hozva a tüzépes zsákos cement és fél köb kavics
> olcsóbban jön ki, mint hobbybetonozni a zsákos lófasszal.

5*800=4000 ennyiből úsztam meg.
Persze kell mé a falra a lyukakba egy rahedli gipsz, de van.
A nagyja lyukat meg úgy is kitömöm előtte újságpapírral...

> Ráadásul arra még valami kopóréteget is ki kell találni,
> ha jársz rajta, mert az az esztrich hamar felporosodik,
> ha mászkálsz rajta.

Nem tudom...
Ez meglepően masszívnak néz ki a múltkorihoz képest.
Ez hobbybeton, az nem az volt.
Az valóban folyton poros benyomást kelt, ez meg nem.
De mondom, lomos pincébe tökéletes.
Ha meg nem akkor le kell burkolni.
Mikor a cégek felújítást tartanak, mindig van
a konténerben rakat négyzetméter felszedett linóleum.
A másik pincém is "innen" van leburkolva.  :o)

    Géza