[Epitesz-barkacs] kozvilagitas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Aug. 27., H, 21:37:16 CEST

ha megnézed a közvilágítás történetét, közbiztonságilag
a leglényegesebb, ami miatt a milyen sűrűn, mekkora lux, stb

Az 1800-as évek végén az utcák világítására már pályázatot (korabeli
nevén "nyilvános árlejtést") írtak ki, és ismert volt a be- és
kikapcsolást meghatározó, napjainkban is alkalmazott világítási
naptár.

talán a "világítási naptár" léte, okai, stb a probléma, amihez sajnos
"kicsik vagyunk"
talán emiatt  nem találsz követőket