[Epitesz-barkacs] kerítés

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2012. Aug. 26., V, 12:31:43 CEST

Hali,
Én ugy akarok kerítést csinálni, hogy kb 40x40 es U profilt összeforgatok H
profillá ,(ha lehet, horganyoztatom), ezeket kb 15cm-es lyukakba lebetonozom
olyan 3 m-es távoéságokba. Középre is beállítok valamilyen 2-3 cm-es
oszlopot, és a 10 cm-es (gyalult, festett) deszkákat a H sinekbe tolom, az
egyikkel belülről, a másikkal kívülről kerülve a középső kis oszlopot.
Igy egy fonatot kapok, a deszkák a H sinbe beszorulnak, nem kell
szögelni-csavarozni..
Mondjuk nekem kell az alsó sor alá betonszegélyt raknom a kutyák ellen és a
fa védelmére, de ide azt hiszem sima szegélykövet rakok, ennek nincs 500 Ft
métere.
KI