[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2012. Dec. 3., H, 18:51:25 CET

>Te láttad is?
Igen, ezt láttam.

De iszonyat gyorsan építették.
Az 1ik nap megyek arra még nincs vágány. 2ik nap megyek arra már van vágány.
3ik nap megyek arra már ott a 2ik vágány.
2 héttel később megyek át a sínen és nézem jön rajta a vonat.
És nem túlzok.
Számomra valami elképesztő gyorsan készült el ez a nyomvonal.
Ha ilyen gyorsan haladna a gazdaságunk akkor 3 év múlva
leköröznénk amerikát és németországot együtt véve :)

>meg az egész ilyen világosabb szürkévé váljon, abban bátorkodom kételkedni.

Én nem tudom pontosan, hogy hova tették, de abszolúte inlogikátlannak tartom
azt,
hogy amit felszednek azt elszállítják és hoznak helyette újat, ami kb.
ugyanolyan csak fehéres színű.
Azt meg megint csak nem hiszem el, hogy egy teszem azt 80 évig használt
kavics elromlik és ezért ki kell cserélni :) Kirostált is ugyanolyan jó
kavicságy mint a frissen bányászott.
De akkor biztosan az aljába tették, mert ez valószínűleg EU-s pénzből épült
aztán, hogy nézne má` ki, hogy a kavics nem új :)

zsolt