[Epitesz-barkacs] Krampacsologep--> terko

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 23:47:45 CET

Kormos Imre wrote:
> Nálam a térkő alól felszedtek kb 20 cm vastagságban 80 m2 földet,
> eltalicskázták 50-60 méterre négyen fél nap alatt..
> Nagyrésze letaposott föld volt és arra is figyeltek, hogy a
> végeredmény 1-2 cm-en belül síkban legyen..

Ha már szóba jött: mi is ma a jó rétegrend ilyen térkövek alatt, ha terhelni is
kellene tudni? (Lehet, hogy régen volt róla szó, de már nincs meg, és tán nem is
lett egyértelmű.)

Ma már buszpályaudvarokat is csinálnak ilyenből, pl a kelenföldi pu táján
láttam, de a rétegrendet nem volt alkalmam megfigyelni.