[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 13:47:53 CET

Hali!

Az a baj, hogy elég nagy lengése van a fűtési rendszernek, ezért túllő.
Ezért gondlom, hogy egy PI szabályzós talán jobban tenné a dolgát és jobb
lenne a komfortérzet és alacsonyabbra lehetne venni a kívánt hőmérsékletet,
ezzel energiát megtakarítani. legalább is nekem ez volt a tapsztalatom,
amikor ilyen termóra cseréltem magamnál.

Szabolcs