[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Dec. 4., K, 15:16:45 CET

Huha! Akkor ideje tesztelnem.
Most akkor vagy veszek egy új termosztátot, vagy veszem a fáradságot, és
átírom a meglévőben az algoritmust :)

Már írtam, hogy nálunk következetesen, minden egyes évben pontosan
1000m3 a fogyasztás (nem értem, hogy lehet, de mindegy), lényeg az, hogy
itt jól lehetne ezt tesztelni. Mibe kerül egy ilyen normális PI
szabályozó? Érdemes lenne kvarcórásat venni, és éjszakára lejjebb
vetetni vele, vagy csak egy paramétert változtasson egyszerre az ember,
ha vizsgálódni akar?

Eddig még nem programoztam PI szabályzást. Érdekelne is a dolog, csak
nem biztos, hogy elsőre jól sikerül, akkor meg nem 'hiteles' az
összehasonlítás. Biztos sok múlik a paraméterezésén.

A boltinak meg van az a hátránya, hogy a zasszony stikában feljebb fogja
tekerni.

Gábor