[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Dec. 4., K, 15:34:48 CET

A buta akkor nekem 1 szezon alatt hozza meg az árát, ha tényleg 10%
fölötti a megtakarítás.
Ha meg az okos szabályzás miatt a hőérzet is kicsit jobb lesz, a
zasszony is békén hagy ezzel a kérdéssel.

Asszem veszek egyet, következő szezonra meg írok PI-t és megnézem,
melyik sikerült jobban :)
Egyelőre az sem világos, a PID az jobb, vagy rosszabb lenne-e ide.

Egyébként a fűtési algoritmus elvileg megegyezik a kettőben?

Gábor