[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 19:25:49 CET

Vajk Fekete wrote:
> gondolom egyszeruen tudja hol van, es a tervrajzon rajta van hogy ott
> menni kell legyen a doles elore-hatra es oldalra.

A dőlés még csak hagyján, de a szint? Azt hogy lehet elérni, hogy ha majd megy a
sinen a vonat 120-szal, ne úgy érezzék az utasok, hogy hullámvasúton mennek?

Valahogy elérik, csak az elv nem világos. Ez a dühöngő, mocorgó, dübörgő járgány
tuti nem tud századfokokat mérni előre-hátra. Főleg, hogy akár 5 centit is
megemeli maga alatt a sínt, és az eleje a még megdolgozatlan sinen van, a
hátulja meg a már megdolgozotton. Így a szögmérés nem sokat ér előre-hátra, csak
a szintmérés érne valamit, de azt hogy csinálhatja?

Persze nincs gond, ha nem tudom meg. Eddig se tudtam, mégis elvoltam. :-)