[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Dec. 5., Sze, 09:21:25 CET

Ok, azt értem. J

Csak olyasmit hallottam, hogy ezeknek az okos termosztátoknak  van egy
tanulási folyamatuk, amikor megtanulják, hogy kb. mennyi fűtéssel mekkora
hőmérsékletemelkedést érnek el, milyen időfel-lefutással. Na, ezt veri
keresztbe a cserépkályha.

Más: nekem nem lángmodulációs régi kazánom van, sima kétvezetéses
termosztát-jelet tud fogadni. Itt is segít a PIx szabályozás?

KI