[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

Kaczmarek Edvard edk-barkacs at babakezek.hu
2012. Dec. 5., Sze, 11:00:40 CET

> Elnézést, mit jelent pontosan a rádiós?
> A termosztát van kétfelé szedve és a hőmérő lehet messze az
> aktuátortól (és rádión kapcsolja be), vagy az egész termosztát van
> egyben de messze a kazántól, és a kazánt kapcsolja rádión?

Utóbbi.

> messze elviszek egy hőmérőt, ami bekapcsolja a kazánt akkor is, ha a
> kazán mellett éppen nagyon meleg van, de ahol mérek, ott meg hideg.
> Ezek a rádiós termosztátok ilyenek? Köszönöm a válaszokat előre is.

Igen. Nekem az éjjeli ilyen:
http://siemensbolt.hu/138-siemens-rdj10rfset-radiofrekvencias-forgatogombos-szobatermosztat.html

(én 22 körül vettem, és ennyiért csak napi programot tud, hetit nem)

Az adó szabadon hordozható, a vevő a kazán mellett van, vezetékezve. ÉS van
egy vezetékes nappali termosztátom is, annak a cseréjén gondolkodom CM907-re.

Van olcsóbb rádiós is, pl. Computherm, de attól mindenki óvott.

Ed