[Epitesz-barkacs] Kutyaól ajtó fólia

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2012. Dec. 14., P, 20:42:57 CET

Szia!

Én sima átlátszó, de vastag (PE?) fóliából (amit 2-4-8 méteres szélességben lehet kapni) tettem fel 3 réteget kb 5cm-es átfedéssel. Egy telet kibír (mocskos lesz), de nyáron úgyis leveszem, következő télre meg újat teszek rá.

Egy megfelelően hosszú csíkot 3 rét hajtottam, hogy a végeredmény szélessége kicsit több legyen a bejárat felénél, és egy darabból 2 derékszögű hajtással, átfedéssel egy "házikó" alakot hajtottam, ezt aztán tűzőgéppel, a kapcsok alatt keménypapír alátéttel fölerősítettem a kutyaház elejére. Ez akkor működik jól, ha a kutyaház bejárata jóval nagyobb a szokásos boltíves lyuknál.

Üdv
pi