[Epitesz-barkacs] kisflex "tokmány"

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Dec. 18., K, 22:33:58 CET

2012.12.18. 22:08 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Ilyesmire gondoltam.

Tudom, en is ilyenre gondoltam, hogy hol ezt fogom
a tokmanyba, hol meg a kisflex korong rogzitot, ahogy
a feladat kivanja.

Nem is tudtam, hogy van honlapja is ennek a barkacsboltnak.
Egyebken ttenyleg nagy a valasztek es profik. Furok 25-osig tizedenkent!
nem volt meg olyan meret ami ne lett volna nekik azonnalra.

9.9-es, 6.3-as volt nekem amik eddig kellettek, mivel kozel van
hat eloszor, nem tul sok remennyel telve oda mentem, es volt
nekik, mindketto.