[Epitesz-barkacs] !

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 08:43:27 CET

Szervusz Vajk!

> az en almom, ha uj hazat epitenek, ennek a tovabbfejlesztese.
>
> a kulso fal megvastagitott, es a kulso oldalan be van csovezve, mint a
> falfutes. azon kivul meg uveggyapot hoszigeteles.

Ha már vízzel akarod kiszedni a hőt, nem egyszerűbb egy irdatlan
hőszigetelt puffertartály, amit nagyteljesítményű kazánnal fűtesz fel
pár naponta? A tömegkályhában szerintem az a poén, hogy nem  kell bele
víz, egy egyszerű szerkezettel pusztán sugárzással megoldja a fűtést,
ráadásul külön fűtőtestek nélkül.

szia: Balázs