[Epitesz-barkacs] !

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 1., Sze, 13:16:38 CET

az elgazositos kazan kb ugyanez, csak a hangsuly meg van forditva. alul csak annyi a tuz, hogy a fa szepen elparologjon a melegtol. es fent van egy orvenykamra, ahol levego van hozzakeverve, es a gaz ott eg el. utanna meg jon a rendes hocserelo, ahol vizet melegit.

amirol kuldtem kepet, hogy van rajta lambda szonda, az ilyen.

vajk