[Epitesz-barkacs] !

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 16:04:27 CET

vajk fekete wrote:
> semmikeppen.
>
> nem csak az van, hogy a mostani hazamban nem megvalosithato, hanem
> hogy nem latom ertelmet. ez nem egy labor hokamra, hanem egy haz.

Először is megvalósítható, másodszor ez most van, hogy nem látod értelmét.
Én pl nem tudnék együtt élni egy halom korombelivel, akik szeretik a 25 fokot,
én meg elpusztulok benne (egyelőre, ha vesztenék 50-60 kilót, lehet, hogy nem
lenne gond).

Amíg az ember fiatal, jó a vérkeringése, jól elvan sokféle hőfokban. Később még
a szar is ízetlen. :-)

Hülye példák: akarsz a pincében vagy valamelyik helyiségben valami
konditeremfélét létrehozni. Ott nincs más, csak ilyen-olyan eszközök, amikkel
különféle izmokat lehet erősíteni. Na, ha ott is 25 fok lenne, amit pl a nejed
elvár a lakásban, akkor rosszul éreznéd magad.

> amugy pl falfutes ide vagy oda, ha kikapcsolod a futest egy
> helyisegben, hany fok/oraval esik a homerseklet a mostani hidegben?

Szerintem az ytong miatt elég hamar akár 3-5 fokkal is esne a hőmérséklet, aztán
megállna.