[Epitesz-barkacs] !

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 20:28:21 CET

a gázos kéményeknek 200 a vegyestüzelésű kályhák
kéményének 400 celsius égéstermék hőfokot kell bírnia
a tüzelőberendezés kilépő részén

és a samottozott tömegkályha belsejében 1000celsius is
van (inkább felette)

ha nem is mindenhol, de vannak szerintem 400celsiusos részek
is ( mondjuk egy 3tonnásból szerintem legalább 150kilónyiban )