[Epitesz-barkacs] Jó kis PURhab

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 4., Szo, 11:33:35 CET

vajk fekete wrote:

> - nagy kar hogy nincs szilard formaban. hat persze, mert abban hogy a
> faszi nem egett meg a fo szerepe azert a viznek volt szerintem.

Azért nem lehet ezt ilyen kurtán lezárni.
Ha ezzel a lánggal megtámadod a vizet (vizes anyagot), az a víz nagyon gyorsan
fog elpárologni, illetve a keletkezett gőz áthatolhat az anyagon, és égési
sérüléseket okoz. Én nem jöttem rá, mi a nyitja a dolognak. Biztos, hogy nem
olyan egyszerű, hogy víz, és kész. Fekete nyomokat hagyott a láng, lehet, hogy
ott egy relatíve gáztömör (gőztömör), de porózus szénréteg keletkezett, és az
végezte el a hőszigetelési feladatot arra a pár másodpercre.

Azért figyelemre méltó, hogy nem gyulladt meg. Kéne tudni, mennyire hőszigetel
így folyadék formában, és meg tud-e száradni, kötni. Ezek nélkül mutatvány.