[Epitesz-barkacs] CO monoxid erzekelo tesztelese hazilag

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 6., H, 12:57:44 CET

ugye emberre icipici koncentraciok is veszelyesek, mert akkumulalodik a szervezetben. ilyen kicsi koncentraciokat szerintem ezek a kutyuk sem tudnak realtime kimutatni, kell nekik ido, akar percek, tizpercek.

biztos van olyan koncentracio, amire azonnal jelez, de nem csodalkoznek ha nem hasznalna a szenzornak.

veder aljaba mecses, melle a cucc, es lefedni valamivel hogy ne szellozzon ki? ha erre nem szolal meg egy negyedora alatt, akkor komolyan eselyes hogy kakukk.

vajk