[Epitesz-barkacs] CO monoxid erzekelo tesztelese hazilag

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 8., Sze, 09:44:09 CET

leírások szerint 300ppm-nél 5sec-en belül reagálnia kellene

a CO nem ül le egy edény aljara, mint a CO2

biztosan van laborkisérlet, hogy mibe mit csepegtetve CO szabadolna fel,
így ellenőrző  mérőelektronikától függetlenül lehetne előállítani

vagy cigarettafüstöt megméretni CO-ra, és otthon lehet ismételni