[Epitesz-barkacs] CO monoxid erzekelo tesztelese hazilag

Szabolcs Szigeti szigiszabolcs at gmail.com
2012. Feb. 8., Sze, 10:49:51 CET

Hosz itthon van-e ilyen történet nem tudom, de egy gyors google feldob egy
csomó külföldi hírt ezzel kapcsoilatban (
http://www.google.hu/search?hl=hu&source=hp&q=co+sensor+saves+life&meta=&aq=f&oq
=)

A teszteléssel az a baj, hogy a szenzor élettartama csökken a riasztás
során, tehát ha sokat tesztelgeted CO-val, akkor azzal is elronthatod. A
Honeywell érzékelőre rá is van írva, hogy ha volt riasztás, akkormár nem 6
év, hanem csak valamennyi. (meg kéne nézni).

Szabolcs