[Epitesz-barkacs] Vaskályhát elzárni...?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 11., Szo, 13:10:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> Csak nem érdemes. Fújt nekem a fejemre salgótarjáni vaskályha
> kénköves poklot, amikor elzártam, aztán pár percen belül
> felül, az adagolóajtót kinyitottam.

A seregben a "körletben" vaskályha volt.
Az volt a szabály, hogy este 8 után már nem szabadott rátenni, 10-kor meg akár
vízzel is, de el kellett oltani. Korábban ugye voltak halálos esetek, és elég
gáz, ha 20-30 katona feldobja a tappancsát CO mérgezéstől.

Na aztán később a kiszklubból (az is volt) átcipeltük az olajkályhát, és jól
aludtunk. Aztán ez kiderült, és leba...k.